Subject: UUS: Kaberneeme VPK I: Toetused vabatahtlikele pääste organisatsioonidele – tegevustoetus ja omafinantseeringu katmine I
From: "Rait Killandi" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 19:13:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Saadame taotluse uuesti, kuna eelmise kirjaga saadetu oli valel Exceli 
põhjal.

Lugupidamisega

Rait Killandi

MTÜ Kaberneeme Klubi

Kaberneeme vabatahtliku päästemeeskonna pealik

5073881

  Päästame.

  Maal ja merel.

  24/7.

  Vabatahtlikult.

  KABERNEEME VPK

Saatja: Rait Killandi <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 29. september 2025 18:10
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>
Teema: Kaberneeme VPK I: Toetused vabatahtlikele pääste 
organisatsioonidele – tegevustoetus ja omafinantseeringu katmine I

Tere

Juures MTÜ Kaberneeme Klubi taotlus koos eelarvega tegevustoetuse saamiseks.

Lugupidamisega

Rait Killandi

MTÜ Kaberneeme Klubi

Kaberneeme vabatahtliku päästemeeskonna pealik

5073881

  Päästame.

  Maal ja merel.

  24/7.

  Vabatahtlikult.

  KABERNEEME VPK

Saatja: Merike Tammearu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 21. august 2025 10:50
Adressaat: PAA_info.vabatahtlikud_list <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Toetused vabatahtlikele pääste organisatsioonidele – tegevustoetus ja 
omafinantseeringu katmine

Tere vabatahtlikud

Avanesid kaks toetuse taotlusvooru:

•            Tegevustoetus vabatahtlikele päästjatele

•            Toetus välisabi projekti omafinantseeringu katmiseks

Eesmärk on aidata vabatahtlikke päästjaid ja nende organisatsioone, et 
tagada päästetegevuse võimekus ja jätkusuutlikkus.

Milleks saab toetust taotleda?

•            Komandohoone inventari soetamine ja remont

•            päästevarustuse, -tehnika ning isikukaitsevarustuse soetamine 
ja remont

•            Komandohoone renoveerimine või ehitus (kui hoone kuulub 
taotlejale)

•            Ennetus- ja kriisivarustuse ost ja remont

•            Päästetöödeks vajaliku kinnisvara ost

Kui suur on toetus?

•            Tegevustoetuse eelarve: 150 000 €, maksimaalselt 30 000 € 
projekti kohta

•            Omafinantseeringu toetuse eelarve: 59 873 €, maksimaalselt 30 
000 € projekti kohta

Kuidas taotleda?

•            Saada taotlus ja projekti eelarve e-posti teel aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

•            Taotlusi saab esitada kuni 01. oktoobrini 2025

•            Kulud peavad olema tehtud ajavahemikus 01.01.2025 – 31.12.2025

(NB! Perioodi ei saa pikendada)

Vajalikud dokumendid:

•            Siseministri määrus ja seletuskiri

•            Taotlusvormid tegevustoetusele

•            Taotlusvorm välisabi projekti omafinantseeringu katmise 
meetmele

•            Lõpparuande vorm

Lõpparuanne:

•            Digiallkirjastatud lõpparuanne tuleb esitada hiljemalt 
15.01.2026

•            Lisa arved ja maksedokumendid

•            Saada aruanne aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Merike Tammearu

põhivaldkond

vabatahtlike nõunik

+372 515 1758

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>